Pirkėjas gali pratęsti Užsakymo grąžinimo terminą susisiekęs su Paslaugos teikėju Interneto svetainėje nurodytais Paslaugos teikėjo kontaktais. Užsakymas pratęsimas tik tada, kai Paslaugų teikėjas Užsakymo pratęsimo terminą patvirtina (tai Paslaugų teikėjas privalo atlikti ne vėliau kaip per 24 val. nuo tinkamo prašymo pratęsti terminą gavimo momento).
Pratęsdamas užsakymo terminą Paslaugų teikėjas supažindina el. paštu Pirkėją su priemokos dydžiu, kuri turės būti apmokama per 5 d.d. nuo užsakymo grąžinimo Paslaugos teikėjo buveinėje. Papildomo apmokėjimo dydis priklauso nuo pageidaujamų pratęsti dienų skaičiaus bei Daikto nuomos kainos ir yra apskaičiuojamas proporcingai (1 papildoma diena lygi 10 % 5 dienų nuomos kainai).
Jei Pirkėjas vėluoja grąžinti Daiktą, už kiekvieną pradelstą dieną nuo Užsakymo grąžinimo dienos skaičiuojami delspinigiai, kurie lygūs 25% Daikto vertės. Delspinigiai bet kokiu atveju negali būti didesni nei Daikto vertė, kuri yra nurodoma kiekvieno Užsakymo atveju.
Jei delspinigiai nemokami ilgiau nei 10 d., Pirkėjas laikomas Paslaugos teikėjo skolininku ir Pirkėjo skolos administravimas perduodamas atsakingoms už skolų išieškojimą institucijoms.
Susisiekite su mumis jei nespėjate grąžinti laiku, nusikelia renginio ar nusikelia renginio data ir pasistengsime Jums padėti.